New Biguning!

heej bloggen, det var länge sen jag var här och skrev.
Joooo... dagarna har varit upp och ner, jag valt att fokusera mer på mitt jobb och min familj. Det har varit några tröttsamma dagar, ledsamma dagar, glasamma dagar och mästa av allt har det varit många lärosamm dagar. Varje dag som har gått har jag lärt migjättemycket. Jag har lärt mig vad som är viktigaste i live och jag vill fortsätta att lära mig om vilken syfte jag har här i livet. Jag har insett att jag vill lära känna Gud och utveckla en relation med honom för att utan honom jag skulle inte ha varit här jag är idag. Jag har sett att om jag inte har Gud på min sida, jag kommer inte uppfylla mitt syfte här i världen. Jag har valt att tror på Gud och jag väljer att ge mitt liv till honom för att det är bara han som vet vad som är bäst för mig och för min familj. Jag hoppas att jag kommer inspirera er mina läsare att hitta era syfte här i världen. jag tror alla har ett syfte som ska uppfyllas, vi är inte här i världen bara för att leva som vi vill även om vi fick fri viljan.








Kommentera här: