A quek visit!

Hej bloggen, det var länges sen vi sågs. Jag har tänkt att tar bort den här bloggen för länge sen. Jag har också tänkt att den här bloggen är en del av min ungdom. Jag vill komma ihåg allting jag har gjort i mitt liv, bra och dålig. Plus jag vill logga in och skriva då och då om vad som helst, det är bara kul att skriva även att min svenska är inte perfekt. Snacka om språk, jag vet inte vad är mitt språk längre. Jag har bott i Sverige i sju år nu är jag till och med Svensk medbörjare. Jag känner att jag börjar glömma lite av mitt språk, Jag kan inte perfekt svenska och jag är inte jätte bra på Engelska heller. Varje år tänker jag åka till Tanzania, att träffa mina gamla vänner, släkter och kanske få mitt språk tillbaka. I sju år har det kommit många förhinder men det här året ska jag inte låta något stå ivägen, inte Ekonomi, inte förlärdran, inte Universiteter helller. Jag verkligen ber till Gud att jag få åka till Tanzania i år!!
bilden när jag var i Irland förra året :)

Kommentera här: